FAQ

Jak mogę założyć konto w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy Wejść w zakładkę Moje Konto i wybrać opcję “Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie. Możliwość założenia konta dostępna jest również podczas procesu finalizacji zamówienia.

Czy muszę zakładać konto, żeby dokonać zakupu?

Można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak założenie konta wiąże się z dodatkowymi korzyściami. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwości sprawdzenia historii zamówień, jak również nie muszą, przy kolejnych zakupach, ponownie uzupełniać danych do wysyłki. Zarejestrowani użytkownicy mogą również skorzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

Co mam zrobić, gdy zapomniałem hasła?

W przypadku, gdy zapomnimy swojego hasła, należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” dostępnej na ekranie logowania i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Zmiana danych możliwa jest po zalogowaniu w zakładce Konto -> Szczegóły konta

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru oraz sposobu dostawy paczki. Dla produktów na zamówienie (oznaczonych w ofercie na stronach sklepu) termin realizacji zamówienia podany jest zawsze na stronie produktu niedostępnego od ręki. Zamówienia na pozostałe produkty, stale dostępne w naszej ofercie, w zależności od wybranej formy dostawy, realizowane są odpowiednio: dla wysyłek paczkomatowych – 3 dni robocze, dla przesyłek kurierskich – 2 dni robocze.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o aktualnym statusie zamówienia. W zależności od wybranej formy przesyłki klient otrzymuje również informacje zawierającą nr listu przewozowego.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji z zakupu możesz poinformować nas drogą mailową (sklep@akcesokucia.pl) – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Czy w złożonym już zamówieniu mogę dokonywać zmian?

Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego AKCES, nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można spróbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@akcesokucia.pl maila z informacja o rezygnacji oraz ponownie złożyć zamówienie z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Możliwa jest wysyłka więcej niż jednego przedmiotu jedną przesyłką, jednak muszą one zostać zamówione razem w ramach jednego zamówienia.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Paczkomaty Inpost) i podawane zawsze podczas procesu składania zamówienia.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy (ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice). Podczas finalizacji zamówienia, w opcjach wyboru dostawy proszę zaznaczyć „Odbiór osobisty”.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Obecnie oferujemy dostawę zamówień, złożonych za pomocą serwisu akcesokucia.pl, wyłącznie na terenie Polski. Jeżeli interesuje Cię dostawa naszych produktów poza terytorium RP – napisz do nas wiadomość na adres: zamówienia@akcesokucia.pl przed złożeniem zamówienia.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za zakupiony towar może być dokonywana za pomocą serwisu płatności online imoje.pl, e- przelewem lub kartą. Możliwa jest również płatność przy odbiorze w siedzibie naszej firmy lub za pobraniem.

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Firma Akces nie przyjmuje bezpośrednich przelewów od klientów, za towar zakupiony za pomocą naszego sklepu www. Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności imoje.pl. Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można wykonać ją ponownie za pomocą linku przesłanego w wiadomości email z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

Co mam zrobić, jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można wykonać ją ponownie za pomocą linku przesłanego w wiadomości email z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po upływie 5 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

W jakim terminie muszę opłacić złożone zamówienie?

Płatności on-line można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

W celu Odstąpienia Konsument musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: sklep@akcesokucia.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@akcesokucia.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem lub fakturą VAT do Siedziby AKCES Sp. z o.o. ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice, nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.

W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji o Odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

W przypadku płatności przy odbiorze lub płatności kartą pieniądze zwracane są na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli wybrali Państwo płatność e-przelewem, pieniądze zwracamy na konto, z którego przelew został wykonany.

Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie reklamowanego przedmiotu na adres Sprzedawcy (ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice) lub dostarczenie go do osobiście do naszej siedziby. Do odsyłanego lub dostarczonego do naszej siedziby towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania go wraz z towarem oraz drogą elektroniczną na adres reklamacje@akcesokucia.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Jeżeli odbierając przesyłkę, zauważą Państwo, że zewnętrzne opakowanie paczki uległo uszkodzeniu, prosimy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera i w razie potrzeby spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do reklamacji uszkodzonych w transporcie paczek. Po otrzymaniu protokołu prosimy postępować jak w przypadku standardowej reklamacji, dołączając do paczki, poza zgłoszeniem reklamacyjnym również w/w protokół.

Czy wszystkie produkty oferowane na stronie internetowej akcesokucia.pl są dostępne „od ręki”?

Znaczna część naszego asortymentu dostępna jest „od ręki”. Produkty, dostępne na zamówienie zostały oznaczone na stronie www – „Na zamówienie” wraz z przybliżonym terminem realizacji zamówienia. Jeżeli chcą Państwo potwierdzić dokładny termin realizacji takiego zakupu, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem, pisząc na adres: sklep@akcesokucia.pl przed złożeniem zamówienia.