Aby dokonać rejestracji w sklepie należy Wejść w zakładkę Moje Konto i wybrać opcję „Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie. Możliwość założenia konta dostępna jest również podczas procesu finalizacji zamówienia.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak założenie konta wiąże się z dodatkowymi korzyściami. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwości sprawdzenia historii zamówień, jak również nie muszą, przy kolejnych zakupach, ponownie uzupełniać danych do wysyłki. Zarejestrowani użytkownicy mogą również skorzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
W przypadku, gdy zapomnimy swojego hasła, należy skorzystać z opcji „zapomniałem hasła” dostępnej na ekranie logowania i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Zmiana danych możliwa jest po zalogowaniu w zakładce Konto -> Szczegóły konta
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru oraz sposobu dostawy paczki. Dla produktów na zamówienie (oznaczonych w ofercie na stronach sklepu) termin realizacji ustalany jest indywidualnie. Zamówienia na pozostałe produkty, stale dostępne w naszej ofercie, w zależności od wybranej formy dostawy, realizowane są odpowiednio: dla wysyłek paczkomatowych – 3 dni robocze, dla przesyłek kurierskich – 2 dni robocze.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o aktualnym statusie zamówienia. W zależności od wybranej formy przesyłki klient otrzymuje również informacje zawierającą nr listu przewozowego.
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji z zakupu możesz poinformować nas drogą mailową (sklep@akcesokucia.pl) – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego AKCES, nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można spróbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@akcesokucia.pl maila z informacja o rezygnacji oraz ponownie złożyć zamówienie z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Możliwa jest wysyłka więcej niż jednego przedmiotu jedną przesyłką, jednak muszą one zostać zamówione razem w ramach jednego zamówienia.
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Paczkomaty Inpost).
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy (ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice). Podczas finalizacji zamówienia, w opcjach wyboru dostawy proszę zaznaczyć „Odbiór osobisty”.
Obecnie oferujemy dostawę zamówień wyłącznie na terenie Polski.
Płatność za zakupiony towar może być dokonywana za pomocą serwisu płatności online PayU e- przelewem lub kartą. Możliwa jest również płatność przy odbiorze w siedzibie naszej firmy (wyłącznie gotówka) lub za pobraniem.
Firma Akces nie przyjmuje bezpośrednich przelewów od klientów, za towar zakupiony za pomocą naszego sklepu www. Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności PayU. Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można wykonać ją ponownie za pomocą linku przesłanego w wiadomości email z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
Płatności on-line można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można wykonać ją ponownie za pomocą linku przesłanego w wiadomości email z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po upływie 5 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
Płatności on-line można dokonać w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu Odstąpienia Konsument musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego pocztą lub faksem. Klient może również wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: sklep@akcesokucia.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@akcesokucia.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.
Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z dowodem zakupu np. paragonem lub fakturą VAT do Siedziby AKCES Sp. z o.o. ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice, nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.
W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji o Odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
W przypadku płatności przy odbiorze lub płatności kartą pieniądze zwracane są na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli wybrali Państwo płatność e-przelewem, pieniądze zwracamy na konto, z którego przelew został wykonany.
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie reklamowanego przedmiotu na adres Sprzedawcy (ul. Wiosny Ludów 38, 40-374 Katowice) lub dostarczenie go do osobiście do naszej siedziby. Do odsyłanego lub dostarczonego do naszej siedziby towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania go wraz z towarem oraz drogą elektroniczną na adres reklamacje@akcesokucia.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.
Jeżeli odbierając przesyłkę, zauważą Państwo, że zewnętrzne opakowanie paczki uległo uszkodzeniu, prosimy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera i w razie potrzeby spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do reklamacji uszkodzonych w transporcie paczek. Po otrzymaniu protokołu prosimy postępować jak w przypadku standardowej reklamacji, dołączając do paczki, poza zgłoszeniem reklamacyjnym również w/w protokół.
Znaczna część naszego asortymentu dostępna jest „od ręki”. Produkty, dostępne na zamówienie zostały oznaczone na stornie www – „Na zamówienie”. Termin realizacji zamówienia produktów niedostępnych należy każdorazowo ustalić z naszym przedstawicielem, pisząc na adres sklep@akcesokucia.pl przed złożeniem zamówienia.